28.04 відмінювання займенників

Займенник
Двадцять восьме квітня
Класна робота
Тема: Відмінювання займенників
( повторіть теорію за підручником параграф 60)
 Спишіть і підкресліть питальні займенники однією лінією, а відносні — двома.
1. Ой, який хороший день, у небі чисто-чисто. Скільки музики й пісень розлилось над містом! (М. Познанська) 2. Добре жить тому, чия душа і дума добро навчилися любить (Т. Шевченко). 3. Хто людей питає, той і розум має (Народна творчість). 4. Чия ця дівчинка дзвінкоголоса? (П. Тичина) 5. Книга й школа — що є глибше, як з наукою дружить? (П. Тичина) 6. І я згадав своє село. Кого я там покинув? (Т. Шевченко) 7. Хто ця жінка, чим вона стривожена, звідки вона і чому не знає шляху до повітового міста? (А Шиян)
Відредагуйте речення, використовуючи займенники. Уникайте повторення слів.
1.     Тарас Шевченко — великий український поет. Поет народився в селі Моринцях на Київщині. 2. Наш клас посадив п'ятнадцять яблунь, а третій клас — п'ятнадцять груш. 3. Зацвіли червоні піони. Червоний колір радує всіх.

Домашнє завдання:
Спишіть речення, розкриваючи дужки. Випишіть займенники, укажіть їхній розряд та відмінок.
1. Я дивлюсь на вишні, і в них справді то тут, то там паленіють розпухлі щічки. 2. У житах щось зашаруділо і незабаром на дорогу викотився їжак (М. Стельмах). 3. Рибина летіла вище лисеняти, але воно прудко підскочило й ухопило передніми лапами (Гр. Тютюнник). 4. Нас розлучали з рідними, життям і навіть мрією, але (ні) що й (ні) коли не розлучило з вірою (Б. Олійник). 5. Валерієві не хотілося (ні) кого бачити, (ні) (з)ким говорити, і він лишився на горищі (Ю. Мушкетик). 
                    


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вітаю вас на своєму блозі! Ми розпочинаємо дистанційне навчання! Усі завдання, що подані у презентації робимо у зошиті. Зверніть увагу на ...