Займенник
Двадцять восьме
квітня
Класна робота
Тема: Відмінювання займенників
( повторіть теорію за підручником параграф 60)
Спишіть
і підкресліть питальні займенники однією лінією, а відносні — двома.
1.
Ой, який хороший день, у небі чисто-чисто. Скільки музики й пісень розлилось
над містом! (М. Познанська) 2. Добре жить тому, чия душа і дума добро навчилися
любить (Т. Шевченко). 3. Хто людей питає, той і розум має (Народна творчість).
4. Чия ця дівчинка дзвінкоголоса? (П. Тичина) 5. Книга й школа — що є глибше,
як з наукою дружить? (П. Тичина) 6. І я згадав своє село. Кого я там покинув?
(Т. Шевченко) 7. Хто ця жінка, чим вона стривожена, звідки вона і чому не знає
шляху до повітового міста? (А Шиян)
Відредагуйте
речення, використовуючи займенники. Уникайте повторення слів.
1.
Тарас Шевченко — великий
український поет. Поет народився в селі Моринцях на Київщині. 2. Наш клас
посадив п'ятнадцять яблунь, а третій клас — п'ятнадцять груш. 3. Зацвіли
червоні піони. Червоний колір радує всіх.
Домашнє завдання:
Спишіть
речення, розкриваючи дужки. Випишіть займенники, укажіть їхній розряд та
відмінок.
1.
Я дивлюсь на вишні, і в них справді то тут, то там паленіють розпухлі щічки. 2.
У житах щось зашаруділо і незабаром на дорогу викотився їжак (М. Стельмах). 3.
Рибина летіла вище лисеняти, але воно прудко підскочило й ухопило передніми
лапами (Гр. Тютюнник). 4. Нас розлучали з рідними, життям і навіть мрією, але
(ні) що й (ні) коли не розлучило з вірою (Б. Олійник). 5. Валерієві не хотілося
(ні) кого бачити, (ні) (з)ким говорити, і він лишився на горищі (Ю. Мушкетик).
Комментариев нет:
Отправить комментарий