Займенник
Двадцять
дев’яте квітня
Класна
робота
Тема: Неозначені займенники. Дефіс у неозначених займенниках
1.
Спишіть прислів’я,
вставляючи потрібний за змістом заперечний займенник. Визначте синтаксичну роль
займенників.
1.Уміння …
за плечима не носить.2. … у всьому мудрий не буває. 3. Розумний передбачає, але
знає, що … всього не знає. 4. … Вище свого вміння не здійметься.
2. Провідміняйте
займенники ніхто, ніякий.
Опрацюйте
теорію: параграф 61
Запишіть займенники хтозна-хто, хто-небудь,
дещо в родовому, орудному й місцевому відмінках із прийменниками. Назвіть
орфограми.
Зразок. Будь-хто – будь до кого, до будь-кого (Р.в.);
будь із ким (Ор.в); будь на кому, на будь кому (М.в).
Розподільний
диктант.
1 стовпчик
записати займенники , які пишуться разом, 2 - займенники, які пишуться через
дефіс, 3 - займенники, які пишуться окремо.
Ніхто,
ні в кого, де з чим, кимось,чий-небудь, будь з чим, будь до кого, будь-кого,
хтозна з ким,хтозна до чого, хтозна-чий, хтозна від чого, казна з чим, абихто,
аби з чим, абичий, чим-небудь, який-небудь, абищо, аби до чого, дехто, деякий,
дечим, де з ким, декотрий, деяким, декого, ні до кого, ні з ким, ні з яким,
нікого, нічим, ніскільки, ні з чим, ні за ким, будь-хто.
Домашнє завдання.
Вивчити матеріал з підручника на с.226 параграф 61 .
Виконати письмово вправу № 524
Комментариев нет:
Отправить комментарий