29/04 займенник

Займенник
Двадцять девяте квітня
Класна робота

Тема: Неозначені займенники. Дефіс у неозначених займенниках

1.          Спишіть прислів’я, вставляючи потрібний за змістом заперечний займенник. Визначте синтаксичну роль займенників.
       1.Уміння … за плечима не носить.2. … у всьому мудрий не буває. 3. Розумний передбачає, але знає, що … всього не знає. 4. … Вище свого вміння не здійметься.
2.    Провідміняйте займенники ніхто, ніякий.
Опрацюйте теорію: параграф 61

Запишіть займенники хтозна-хто, хто-небудь, дещо в родовому, орудному й місцевому відмінках із прийменниками. Назвіть орфограми.
Зразок. Будь-хто – будь до кого, до будь-кого (Р.в.); будь із ким (Ор.в); будь на кому, на будь кому (М.в).
Розподільний диктант.
1 стовпчик записати займенники , які пишуться разом, 2 - займенники, які пишуться через дефіс, 3 - займенники, які пишуться окремо.
Ніхто, ні в кого, де з чим, кимось,чий-небудь, будь з чим, будь до кого, будь-кого, хтозна з ким,хтозна до чого, хтозна-чий, хтозна від чого, казна з чим, абихто, аби з чим, абичий, чим-небудь, який-небудь, абищо, аби до чого, дехто, деякий, дечим, де з ким, декотрий, деяким, декого, ні до кого, ні з ким, ні з яким, нікого, нічим, ніскільки, ні з чим, ні за ким, будь-хто.

Домашнє завдання.  
Вивчити матеріал з підручника на с.226 параграф 61 .
Виконати письмово вправу № 524


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вітаю вас на своєму блозі! Ми розпочинаємо дистанційне навчання! Усі завдання, що подані у презентації робимо у зошиті. Зверніть увагу на ...